'Özdemir Asaf'ın şairdeki 'ikinci kişi' problemini, ikinci kişi ile kendi arasındaki bağıntıları çeşitli yönlerden derinleştirdiği, yaşayışını dolduran davranışları soyutlaştırarak bir düşünce planına yükselttiği, bunu yaparken de, 1950 şiirinin ortak biçim anlayışından ayrı, özel bir dil kullandığı görülür; çelişmeli, oyunlu bir mantık düzeninde mısra sayısını çok kere en aza indirdiği de olur.'
Behçet Necatigil
'Özdemir Asaf 1950'lerde kişiliğini bulduğu, şiirinin özelliklerini belirginleştirdiği zaman, bütün akımların dışında bir şairdi. Düşünceleri, duyguları yoğunlaştırıp kısacık şiirler yazışıyla Uzak Doğu ülkelerinin bilge şairlerine benziyordu. Bu özelliğiyle Garip akımının ilk günlerine de bağlanabilirdi, ama o akım içinde fazla bir yer tutmayan bu anlayış, Özdemir Asaf'ta düşünceye iyice ağırlık verilerek benimsenmiş, özenle işlenmiş, geliştirilmişti. Şiir düşüncelerin, duyguların yoğunlaştırılmasında aranıyordu. Uzun şiirlerde bile parçaların bu anlayışla ele alındığı açıktı.' Memet Fuat
Çiçek Senfonisi - Toplu Şiirler çağdaş Türk şiirinin en özgün isimlerinden biri olan Özdemir Asaf'ın sağlığında yayımladığı yedi şiir kitabını bir araya getiriyor: Dünya Kaçtı Gözüme, Sen Sen Sen, Bir Kapı Önünde, Yumuşaklıklar Değil, Nasılsın, Çiçekleri Yemeyin, Yalnızlık Paylaşılmaz.
Kitap cilt ve sayfaları bakımından son derece kusursuz bir kitaptır.
DURUMU : İKİNCİ EL KİTAPLAR
- Açıklama
'Özdemir Asaf'ın şairdeki 'ikinci kişi' problemini, ikinci kişi ile kendi arasındaki bağıntıları çeşitli yönlerden derinleştirdiği, yaşayışını dolduran davranışları soyutlaştırarak bir düşünce planına yükselttiği, bunu yaparken de, 1950 şiirinin ortak biçim anlayışından ayrı, özel bir dil kullandığı görülür; çelişmeli, oyunlu bir mantık düzeninde mısra sayısını çok kere en aza indirdiği de olur.'
Behçet Necatigil
'Özdemir Asaf 1950'lerde kişiliğini bulduğu, şiirinin özelliklerini belirginleştirdiği zaman, bütün akımların dışında bir şairdi. Düşünceleri, duyguları yoğunlaştırıp kısacık şiirler yazışıyla Uzak Doğu ülkelerinin bilge şairlerine benziyordu. Bu özelliğiyle Garip akımının ilk günlerine de bağlanabilirdi, ama o akım içinde fazla bir yer tutmayan bu anlayış, Özdemir Asaf'ta düşünceye iyice ağırlık verilerek benimsenmiş, özenle işlenmiş, geliştirilmişti. Şiir düşüncelerin, duyguların yoğunlaştırılmasında aranıyordu. Uzun şiirlerde bile parçaların bu anlayışla ele alındığı açıktı.' Memet Fuat
Çiçek Senfonisi - Toplu Şiirler çağdaş Türk şiirinin en özgün isimlerinden biri olan Özdemir Asaf'ın sağlığında yayımladığı yedi şiir kitabını bir araya getiriyor: Dünya Kaçtı Gözüme, Sen Sen Sen, Bir Kapı Önünde, Yumuşaklıklar Değil, Nasılsın, Çiçekleri Yemeyin, Yalnızlık Paylaşılmaz.Kitap cilt ve sayfaları bakımından son derece kusursuz bir kitaptır.
DURUMU : İKİNCİ EL KİTAPLAR
Stok Kodu:9789750814907Boyut:13,5 X 21 cmSayfa Sayısı:487Basım Yeri:İstanbulBaskı:4Basım Tarihi:2010Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:2. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2993,29247,4594,90332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,28247,4494,89332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,28247,4494,89332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,28247,4494,89332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,28247,4494,89332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,28247,4494,89332,0996,26424,4397,72519,8099,00616,73100,35714,59102,15812,95103,59911,68105,12Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim93,2893,282--3--4--5--6--7--8--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.